IN DE MEDIA

Online zichtbaar zijn? Leer je klanten kennen, bouw vertrouwen op.

9 juli 2020 | Bron: Interview Limburgwerkt.nu

Hoe zorg je voor continuïteit en zichtbaarheid op social media? Veel ondernemers en bedrijven komen hier niet aan toe of weten niet waar ze moeten beginnen.

Indra houdt zich bezig met online zichtbaarheid. “Als je een podium krijgt, maar daar dan volledig gebruikt van.” Klanten hebben de afgelopen maanden ingezien hoe belangrijk het is om die online zichtbaarheid te hebben. “Als het fysieke wegvalt, is het belangrijk dat je een back-up hebt. Er gaat wel tijd zitten in online zichtbaarheid. Na die ene post op social media begint het pas. Je moet de interactie aangaan. Mensen doen zaken met mensen, de tijd is voorbij dat je je kunt verschuilen achter een logo. Leer je klanten kennen, bouw vertrouwen op. Laat zien wie er achter je schermen zit.”

Nominatie Groeibriljant 2019

Op woensdag 18 september 2019 vond voor de zesde keer het Groeibriljant Event plaats.

Samen met 5 andere startende ondernemers uit de Gemeente Leudal streed ik om de eer van de Groeibriljant.

Helaas greep ik naast de prijs. Maar het podium dat ik kreeg aan de periode die vooraf ging en tijdens de avond zelf, samen met de ervaring die ik rijker was, nam ik wel mee naar huis!

Het was een mooie en waardevolle ervaring die me zowel op persoonlijk als zakelijk vlak weer vooruit heeft geholpen.

Winnaar juryprijs
De jury, bestaande uit Jeanne Houben van Rabobank Peel, Maas en Leudal, Pedro Nijsen van Vandaag Zorgvernieuwing en Jean-Paul Urlings van Bizzdom, kende de juryprijs toe aan Edo Koevoet en zijn bedrijf Simplify Coaching.

Winnaar publieksprijs
Na de presentaties in het BusinessCentrum Leudal werd de publieksprijs in de wacht gesleept door Thomas Boes met zijn bedrijf BOEST Yourself.

Nominatie Groeibriljant 2019